vinn baksaker-31 mars

2010-03-12 @ 19:15:32

Nu har du chansen att vinna en av de 5 produkterna på bilden(Bakplåts ställ, Bok surdegsbröd, Brödkavel non-stick, Dekorations penna, Margaretaskål 3L Citrongul) . Dvs 5 vinnaren, 1 per produkt från MIKADESIGN.SE

tävlar gör jag hos MADDE

tävlingen avslutas den 31 mars

detta e en av mina favoriter på Mikas hemsida.

deco penna kanon eftersom jag ÄLSKAR att deca mina tårtor

och mina cupcakes.. i love it

Fyll pennan med smält choklad, honung eller vilken vätska som helst som du vill dekorera något med. Gör vackra eller fräcka dekorationer på tallrikar, bakverk, efterrätter eller drycker.Den röda proppen använs för lite tunnare och finare text. Ta bort den röda proppen så kan du göra lite grövre dekorationer.

129 kr

pennan hittar ni HÄR

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fint inlägg Nu håller vi tummarna;)

2010-03-12 @ 20:25:15
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna plats här kommer ni kunna fylla med vad det är ni vill.Antingen har ni en profilbeskrivning i side menyn eller kanske använda den till reklam. Det finns oändligt många saker som inte har med den vanliga menyn att göra som skulle kunna placeras här :)
RSS 2.0