gratis till gravida

2010-03-10 @ 18:25:41

jag minns då jag vänta mina små snuttar. man kunde

beställa gratis packet med baby saker. här kommer ett som

kan rekomenderas.

Beställ en gratis babybox från BabyBox.se
Boxen innehåller bl.a:
Pampers New Baby Blöjor,
Pampers Sensitive tvättservetter, Pampers Magasin och DVD
Blöjhink från Angelcare
Mätsticka från Fisher Price
Amningsinlägg från Pigeon
Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
Information från Go'boken
Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
Fläckborttagningsmedel från Vanish
Liten bok för nyblivna föräldrar

Observera att urvalet kan variera!

ps. jag ska INTE ha barn ha ha bara ger andra gott tips.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna plats här kommer ni kunna fylla med vad det är ni vill.Antingen har ni en profilbeskrivning i side menyn eller kanske använda den till reklam. Det finns oändligt många saker som inte har med den vanliga menyn att göra som skulle kunna placeras här :)
RSS 2.0