vinn mega goodiebag-5 april

2010-03-06 @ 20:26:45

jag e med och tävlar om en toppen vinst nämligen en MEGA goodiebag
till ett värde av över 10 000 kr.. vilken dröm. den chansen kan man ju
inte missa. TÄVLAR MAN INTE KAN MAN INTE VINNA.

vill ni med ta chansen gå in HÄR

detta goodiebagen innehåller:
MIN MUSLI
GOLDWELL
TEEDAX
ALOVERA
TAND
LÄPPGLANS
CELLUITKRÄM
ARMBAND
SMINK
NALLEBUD
KROPPSOLJOR
AIDESIGN
BODYSTAR
AMORSPILAR


SMARTASAKER
KRÄM
ÖRHÄNGEN
MUMS
JAMMI
SPECIALPAKET
HOME STYL
LOTION
SKO
SMYCKE
BRA KRÄMER
NYTTO PILLER
FOTO
ARMBAND
NAGELACK
VITAMIN5
JA NI DETTA VAR EN MEGA GOODIEBAG OCH DÅ TAR DEN
PALTS MEN DET E DET JU VÄRT.
BARA HOPPAS PÅ VINST.. MINA GOA VÄNNER JAG KOMMER KLART
DELA MED MIG AV VINSTERNA OM JAG VINNER.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL.

VILL NI CHANSA OM ATT VINNA OXÅ GÅ IN
här

AVSLUTAS DEN 5 APRIL


Kommentarer
Postat av: Maria

gu va kul att du e med och tävlar och vilket snyggt inlägg :D

2010-03-07 @ 10:10:05
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna plats här kommer ni kunna fylla med vad det är ni vill.Antingen har ni en profilbeskrivning i side menyn eller kanske använda den till reklam. Det finns oändligt många saker som inte har med den vanliga menyn att göra som skulle kunna placeras här :)
RSS 2.0